דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון דירה- מאמץ קטן, משמעות גדולה 

מאת    [ 14/09/2014 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2084 פעמים ]

 לאחרונה החלטנו בתא המשפחתי הקטן שלנו לעשות מהלך לא שגרתי, ולאור הסתיימות חוזה השכירות שלנו בדירה, שהעלה איתו מחשבות ותהיות רבות, החלטנו שלא למהר למצוא את בית המגורים החדש שלנו. לאחר חשיבה רבה והתלבטויות, החלטנו שתהיה זו הזדמנות מצוינת לחסוך את שכר הדירה ולנסוע לטיול די ממושך, שכן מדובר בהזמנות פז שלא תמיד ניתנת למימוש. פעמים ספורות בחיים ישנו חלון הזדמנויות המאפשר לך לזנוח את כל החובות החברתיות או הכלכליות שלך, ולהחליט לקחת פסק זמן אמיתי, חופשה בת כחמישה שבועות עם התא המשפחתי. העובדה שבמהלך פרק הזמן הזה לא הייתה לנו מחויבות לתשלום שכר הדירה, הייתה למעשה הטריגר הראשוני למחשבות על טיול מהסוג הזה.

מרבית החששות שלי לקראת ההרפתקה היו קשורות באריזת ביתנו, שכן מדובר בבית משפחה אשר בו חיינו כמספר שנים והוא מכיל את כל חפצינו הפזורים ברחבי הבית בין אם על פני מדפים או בין אם בארונות השונים ואין ספק כי החפצים הללו רבים עד כי נדמה שאין סוף להם. בכדי להקל על ביצוע המשימה, החלטנו לפרוס את אתגר אריזת הבית על פני זמן ולא להתמודד איתו במספר ימים לחוצים ועמוסים. עם זאת, היה חשוב לנו ליצור מצב בו למרות העובדה כי תהליך האריזה יתפרס על פני זמן רב, הוא לא יתיש אותנו מדי ולא יוביל אותנו להתייאש לאחר מספר ימים. על כן, החלטנו בכל יום לארוז חלק קטן בבית, בין אם מדובר במדף אחד או בארונית כלשהי, או בפינוי מגירות למשל. בשונה ממצב בו מעבירים או אורזים משרד או כל בית עסק כזה או אחר הייתה לנו את האופציה הזאת אשר אינה קיימת במשרד או מקום עבודה שכן לא ניתן למשל לפנות מדפים למחסן בטרם מעבירים את מקום העבודה ליעדו החדש כיוון שכל הסחורה הינה בשימוש מתמיד ושוטף. על כן, ההמלצה לפרוס את אתגר אריזת תכולת הבית על פני זמן רלוונטית כאשר מדובר על חלל המגורים ופחות מעשית באשר לאריזת תכולה של בית עסק, אלא אם כן בית העסק נסגר כליל.

אם כך, בכל יום החלטנו שנארוז מעט מן הדברים, ולאור העובדה שהחפצים שלנו הועברו למחסן לחודשיים ולא מייד עברו למקומם החדש, השקענו גם באופן האריזה ובסדר בו הכנסנו את הציוד לארגזים. כך למשל, לכל ארגז הוכנסו חפצים אשר נמצאים תחת אותה קטגוריה. כלי מטבח למשל אשר הוצאנו ממגירות וארונות המטבח לא נארזו יחד עם חפצי נוי אשר הורדו מפני מדפים שונים בבית אלא כל אחד מן הנושאים קיבל ארגז או ליתר דיוק ארגזים משלו. באופן זה השקענו למעשה מחשבה תחילה על תהליך פריקת הארגזים, והשכלנו להבין כי יהיה זה משמעותית קל יותר לפרוק את הארגזים ולהניח את החפצים  השונים בייעודם החדש ביתר קלות. על כל ארגז נכתב כמובן אילו חפצים נמצאים בו, והם סודרו באופן כזה שתהליך ואתגר פריקת הציוד בבית החדש, לכשנמצא אותו, יהיה משמעותית קל ופשוט יותר. כפי שכבר צוין אין צל של ספק כי תהליך זה כפי שאנחנו עברנו אותו אינו רלוונטי לבתי עסק בפינוי ואריזת מדפים למחסן לדוגמה והינו רלוונטי בעיקרו למעבר של בתי מגורים ובעיקר למצב בו מאחסנים דירה ולא מייד מעבירים אותה לייעודה החדש. מעבר לכל אין כל ספק כי לגשת לתהליך האריזה זמן רב לפני מועד הסיום שלו מקל על התהליך, מסייע לעשות סדר בכל החפצים ומקל גם על תהליך פריקת הציוד לכשתגיע. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב